ამ სტატიაში განვიხილავთ შესრულებული სამუშაოს შეფასებისა და უკუკავშირის ყველა ასპექტს.
რა არის უკუკავშირი?
უკუკავშირი ბევრად მეტია, ვიდრე ვინმესთვის უბრალოდ იმის თქმა, თუ რა გააკეთა კარგად ან ცუდად. ეს არის ხელოვნება, რომელიც მოითხოვს დახვეწილობას და ადამიანის ბუნების სიღრმისეულად შესწავლას. ამ სტატიაში იქნება განხილული შესრულებული სამუშაოს შეფასებისა და უკუკავშირის ყველა ასპექტი.
უკუკავშირი არის კომუნიკაციის პროცესი, რომელიც აძლევს მასაქმებულს ინფორმაციას სამუშაოს მისი შესრულების შესახებ. უკუკავშირი შეიძლება იყოს დადებითი ან უარყოფითი და უნდა იყოს კონკრეტული, დროული და კორექტული. კარგ გამოხმაურებას შეუძლია გააუმჯობესოს თანამშრომლების ლოიალურობა და გაზარდოს მათი პროდუქტიულობა.
სენდვიჩის ტექნიკა და აქტიური მოსმენის მნიშვნელობა
უკუკავშირის მიწოდების ერთ-ერთი პოპულარული ტექნიკაა უკუკავშირის ე.წ. “სენდვიჩი”. ეს ტექნიკა მოიცავს პოზიტიური გამოხმაურებით დაწყებას, შემდეგ გაუმჯობესების სფეროების განხილვას და უფრო პოზიტიური გამოხმაურებით დასრულებას.
აქტიური მოსმენა ეფექტური უკუკავშირის ძირითადი კომპონენტია. ის გულისხმობს ყურადღების მიქცევას იმაზე, თუ რას ამბობს სხვა ადამიანი, კითხვების დასმას, მათ განმარტებასა და ნათქვამის შეჯამებას. აქტიური მოსმენა ხელს შეუწყობს ნდობის ჩამოყალიბებას, კომუნიკაციის გაუმჯობესებასა და უკუკავშირის ინდივიდუალურ მორგებას.
რთულ გამოხმაურებასთან გამკლავება
ზოგჯერ უკუკავშირის გაცემა ან, პირიქით, მიღება შეიძლება იყოს საკმაოდ რთული. მნიშვნელოვანია, რომ ამ სიტუაციებს თანაგრძნობითა და გამოსავლის პოვნის სურვილით მიუდგეს ადამიანური რესურსების მენეჯერმა. რთული გამოხმაურება შეიძლება იყოს ზრდისა და გაუმჯობესების შესაძლებლობა მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ სწორად იქნება გაცემული.
უკუკავშირის ხელოვნების დაუფლება აუცილებელია ადამიანური რესურსების ეფექტური მენეჯმენტისთვის. იმის გათვალისწინებით, თუ რა არის უკუკავშირი, ისეთი ტექნიკის გამოყენებით, როგორიცაა უკუკავშირის ე.წ. “სენდვიჩი”, აქტიური მოსმენითა და რთული გამოხმაურების თანაგრძნობით გაცემით, ადამიანური რესურსების მართვის სპეციალისტს შეუძლია გაიუმჯობესოს კომუნიკაცია, ჩამოაყალიბოს ნდობა და გაზარდოს პროდუქტიულობა კომპანიაში.
ფრეიმვორკის რედაქცია